zondag 1 augustus 2021

Aanmelden voor kandidaat raadslid gemeenteraadsverkiezing 2022

Op dit moment loopt de aanmeldingsperiode voor kandidaat raadslid voor de gemeenteraadsverkiezing 2022. Onze lijsttrekker hebben we reeds gekozen; met trots presenteerden wij eerder Wendela van den Brink-Van Agtmaal. Nu is het zaak om ook voor het overig deel van de lijst een sterke vertegenwoordiging te realiseren. Op 16 juni hebben alle leden in Ouder-Amstel hierover een mail ontvangen Je kunt je kandidaat stellen tot uiterlijk donderdag 2 september.  Hierbij heb je de keuze om op een wel/niet verkiesbare plek aan te melden. Dus ook de leden die geen onderdeel willen zijn van de raad maar wel D66 willen steunen (zgn. lijstduwers) bij de gemeenteraadsverkiezing in 2022 nodigen we hierbij uit om zich aan te melden. Vragen over je mogelijke kandidaatstelling kan je mailen naar d66oa.verkiezingscommissie@gmail.com.  Hieronder bijgevoegd de brief en het kandidaatstellingsformulier zoals op 16 juni verstuurd. We hopen op een mooie lijst en nodigen iedereen van harte uit om je kandidaat te stellen!

Mvg,

De verkiezingscommissie