vrijdag 1 november 2019

Thema avond afdeling Ouder Amstel

Volgend op de zeer inspirerende avond met Joris Backer op 25 september j.l. over de vijf richtingwijzers van D66 was de nadrukkelijke wens om hier in Ouder-Amstel verder mee aan de slag te gaan en te bekijken hoe deze toe te passen op lokale thema’s.

Op woensdag 20 november aanstaande willen wij hier een eerste stap in zetten door een richtingwijzer te bespreken en het lokaal perspectief uit te werken, in dit geval ‘Koester de grondrechten en gedeelde waarden‘. Om de kracht van de richtingwijzers te toetsen willen wij bovengenoemde richtingwijzer deze avond toepassen op het thema Integraal Kind Centrum (IKC).

Op dit moment speelt er een directe kwestie over het mogelijk samenvoegen van twee scholen in Ouderkerk, al dan niet als IKC, maar het doel van deze avond is om onze algemene voorkeur voor IKC, zoals in ons huidig verkiezingsprogramma vermeld, te toetsen aan deze richtingwijzer. We hopen van harte op een grote aanwezigheid zodat we een grote verscheidenheid aan perspectieven en interpretaties kunnen waarborgen.

Datum:          20 november om 19.30 uur

Lokatie:         Het Dienstencentrum Ouderkerk aan de Amstel, Diedrik van Haarlemstraat 3, 1191 AX Ouderkerk aan de Amstel