woensdag 8 mei 2019

Campagne Europese verkiezingen gestart!

Met de Europese verkiezingen in aantocht (23 mei aanstaande) heeft D66 Ouder-Amstel de campagne afgetrapt en zijn de eerste posters geplakt welke spoedig zullen worden gevolgd door zogeheten ‘sandwichborden’ op diverse locaties in Duivendrecht en Ouderkerk en verdere zichtbaarheid op straat. Hopelijk zal dit alles de kiezer een extra zetje te geven om voor een sterk Europa te kiezen met ruimte voor eigen identiteit, maar met wel een nauwe samenwerking van gelijkgezinde landen met gemeenschappelijke belangen.

Er is in de Europese politiek nog genoeg te verbeteren en daar moet zeker aandacht voor zijn; het begrip van en vertrouwen in de Europese politiek moet worden gewaarborgd en waar nodig worden terug gewonnen. We mogen echter niet vergeten wat de Europese Unie aan vrede en stabiliteit heeft gebracht, zoals wij in Nederland ook afgelopen zondag,op Bevrijdingsdag, weer konden vieren. Wij zetten ons dan ook weer volop in voor een pro-Europees geluid en een democratisch, progressief en inclusief Europa dat als eenheid een belangrijke speler een verschil kan maken in een geglobaliseerde, instabiele wereld. Wij….