zondag 31 december 2017

D66 Ouder-Amstel deelt uit!

Koud en guur zijn de dagen na Kerst,zo ook deze zaterdag op de voorlaatste dag van het jaar.

D66 laat zich echter niet uit het veld slaan en trekt er ook deze dag weer op uit, ditmaal met heerlijke oliebollen. Op straat op het Dorpsplein in Duivendrecht en in de Dorpsstraat in Ouderkerk aan de Amstel gaan de kandidaat-raadsleden en de lijsttrekker het gesprek aan met diverse inwoners onder het genot van een heerlijke oliebol. Zowel jong als oud genieten van de lekkere oliebollen en ondertussen zijn er diverse leuke en interessante gesprekken. Dit directe contact met inwoners is voor D66 altijd belangrijk en is ook weer een duidelijk streven voor de komende jaren. Bovenal is het prettig en boeiend om met de inwoners van onze mooie gemeente van gedachten te wisselen en te weten wat hen bezig houdt.

Met de start van het nieuwe jaar voor de deur en vooruitkijkend naar de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart aanstaande, barst het team van energie en zult u hen nog vaak op straat of op andere wijze tegenkomen. Voor nu wenst D66 Ouder-Amstel u alvast een gezond en gelukkig 2018!